My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 26 mars 2015

Allt är en enda röra...

Av Maria - 26 mars 2015 16:07

Jag har skapat en enda röra...hur faan ska jag ta mig ut från detta?


Okej...allt började med att jag gick till kuratorn,en helt främmande person som inte visste någonting om mig eller andledningen till att jag gick dit och hon fick höra hur jag har det hemma med mina föräldrar varje helg.Hon ville då ha dit mina föräldrar så att vi kunde ändra på det och tala om för dom att jag är orolig för hur dem igentligen mår och att dem behövde hjälp med att ta sig ut ur sitt missbruk.

Jag ville först inte blanda in mina föräldrar i detta eftersom jag tror att dom antingen kommer bli sur på mig,men hon sa att dom inte kan bli sur eftersom jag bara vill hjälpa dem.

Så nu har hon ringt min mamma och bett henne att komma dit på tisdag...och hon ska berätta ALLT för henne.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till,hur kommer dem att reagera?FML.

 

Hon sa att det var starkt av mig att komma dit och berätta allt detta...men det känns som om att jag har gått bakom ryggen på dem..

 

Keep going.                                            
                    STAY STRONG,

Each step may get harder,but don't stop           make them wonder

The view at the top is beautiful...                         how you're still smiling.

 

 

//Mirre

 

 

 
 
Ingen bild

Ebba

27 mars 2015 16:50

Du har inte alls gått bakom ryggen på dem!! Dem måste få hjälp och det har du hjälpt dem med nu!!<33

Min fina vän! Du är så STARK!!<33 :*

Maria

28 mars 2015 22:33

Tack!:*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards