My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 21 april 2015

Efter 9 år går vi skilda vägar

Av Maria - 21 april 2015 16:37


Att känna en grupp med människor och sedan gå ifrån varandra sista året man har kvar känns förjävligt,även om jag hatar dom innerst inne så kommer jag sakna dem på nåt sätt även när jag flyttar härifrån.Men att ta det sista året ifrån oss och göra allt annorlunda är fucked up.

Ursäkta språket men det är så det känns just nu.Allt är bara FUCKED...

Vi fick i dag reda på att vi skulle bli 3 nya klasser och det kanske inte låter som en big deal men för mig är det som att förlora klasskamrater som jag faktiskt gillar även om dem ibland kan driva mig vansinig och jag vet att vi kommer gå olika vägar senare men det känns så surt att detta skulle hända just nu.


Jag blev så jävla irriterad när jag fick höra att det var så det skulle bli för tydligen så skulle dem blanda både A och B med varandra och jag gillar typ ingen i A klassen...Sååå nej tack!


Andledningen till varför dem gör så här är för att det kommer nya till klassen,det var typ 9-10 pers och för att dem som kommer till våran skola (de som går i 6 och ska börja 7:an) var tydligen 60 personer och de är också en av andledningarna till varför man gör 3 olika...sooo..ja..


Det känns som om att man börjar om från noll igen,vi ska få nya lärare,nya mentorer och nya peroner att lära känna och bli bekvämda med allting i min värld vänds uppochner.

Jag fattar ingenting längre...


 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards