My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Tänka mer på mig själv...

Av Maria - 1 april 2015 20:09

En av de sakerna jag har väldigt svårt med och som jag tror att de flesta har svårt med är att kunna säga 5 saker som man tycker är bra med sig själv,jag fick prova på det idag när jag var hos kuratorn och jag lyckades men det tog tid.

Fattar inte hur det kan vara så svårt att komma på 5 saker om mig själv?För vem känner mig bättre än mig SJÄLV?

Jag fick i uppgift att forsätta skriva på den listan med 5 saker och att skriva 3 saker som jag har gjort bra varje dag som tex pluggat bra eller liknande,har jag gjort något bra idag?Nja...

Men att höra en person säga att du borde tänka mer på dig själv känns konstigt och min första tanke var

Ska jag bli en egoistisk person nu?

   

 

 

 


För det vill jag inte bli,jag fattar att jag måste börja tänka på vem jag verkligen är men resan dit verkar vara svårare än jag trodde och tydligen är det nödvändigt.


Förlåt att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden men det har varit mycket och tack för över 40 unika besökare!

Trodde aldrig att jag skulle stiga med över 20 PERSONER på en månad!Tack!




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards