My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Min Födelsedag

Av Maria - 16 april 2015 18:41


Igår var det min 15:e födelsedag och jag hade en jätte bra dag med mycket skratt och tårta!

Jag blev så förvånad att det var så många som sa grattis till mig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen,Tack Facebook!

(Or not..)

Det känns inte annourlunda alls att vara 15,jag menar visst jag är byxmyndig men det säger mig inte så mycket eftersom jag inte direkt funderar på att börja ligga just nu.

Det var en tid då jag verkligen var dessperat och kände mig utanför eftersom jag aldrig har haft en relation med någon kille och jag vart kär i en kille som jag trodde gilla mig och jag kände att jag var för på honom,jag klarade knappt av att stå ut med mig själv och jag vill verkligen inte bli igen.


Jag vet inte vart detta inlägg är på väg...Så jag avslutar nog här.


 



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards