My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 12 april 2015

Mina föräldrar slutade...

Av Maria - 12 april 2015 18:37


Jag kan nu säga att jag är så himla stolt över att mina föräldrar nu inte har drukit på 2 hela helger och det känns så konstigt att inte ha någon som sitter och skriker på varandra eller på mig,det är nästan som om att jag drömmer.

Och det känns så sjukt att allt som krävdes var att gå till kuratorn fast det var ju såklart mer än så,det var mod över att kunna dela med sig av den största hemligheten,styrka över att kunna berätta om att sina föräldrar har levt i ett missbruk.


Allt detta trodde jag att jag inte hade men jag hade inte kunnat klara av att göra detta om det inte hade varit för min älskade syster Ebba!<3

Hon har varit ett stort stöd för mig genom detta och jag kan inte tacka henne nog för det!

 

Jag fick även en uppgift av kuratorn att göa en lista av vad jag tycker jag är bra på eller vad jag tycker är bäst med mig själv,så jag tänkte göra den här på bloggen eftersom jag inte har någonting att dölja längre.


1.Jag är bra på att rita (Well ganska)

2.Jag är ärlig

3.Jag kan vara rolig

4.Jag är en djurvän

5.Jag är för det mesta alltid glad

6.Jag är snäll

7.Jag kan vara väldigt sprallig

8.Jag är en väldigt lugn person

9.Jag har stort tålamod innan jag exploderar

10.Jag är ?


Okej 9 saker...Detta är väldigt svårt att göra speciellt när det kommer till saker man själv tycker är bra med sig själv,ingenting jag tycker om att göra heller.

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men nu kommer jag att uppdatera bloggen varje dag,min blogg kommer nu att bli mer som min dagbok där jag skriver ner mina tankar och känslor om saker som händer runt omkring mig...och jag hoppas att det finns någon som vill följa med mig!


 


 
 
Ebba

Ebba

12 april 2015 20:19

Du ska bara veta hur mycket jag grinar just nu!! Att dina föräldrar har slutat, att du ska slippa höra en massa saker från dem när dem är fulla, slippa vara rädd och orolig! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL!!<3 :**

DU ÄR SÅ STARK MIN FINA SYSTER!<3 :*

Jag kan fortsätta fylla på din lista åt dig:
Du är AMAZING, helt underbar, bäst, fin, söt, skit duktig på att rita, enormt duktig i skolan, DU ÄR VÄLDIGT OMTÄNKSAM, DU ÄR OTROLIGT ÄRLIG, du är BÄST, en jättefin tjej, världens bästa syster, finaste tjejen som finns OCH bara BÄST!
Skulle kunna skriva flera böcker om hur mycket du betyder för mig OCH vilken STARK person du är!!<33

Love U!<3 :* På onsdag så smäller det!!<3 :*
Puss!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Maria

12 april 2015 21:17

Aww Du är så himla söt och jag kan inte med ord säga hur tacksam jag är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards