My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

50 Random Frågor Om Mig!

Av Maria - 26 april 2015 13:00


 

 

1.Vilka namn lyssnar du till?

     -Lyssnar typ på allt som jag vet att folk kallar mig!;)


2.Finns det något som du tycker om med dig själv?

     -Min värdelösa humor och min nördiga sida!:)

 

3.Finns det något som du inte tycker om med dig själv?

       -Att jag ät tråkig som faan

 

4.Vad är du mest rädd för?

  -Jag är nog mest rädd för spindlar...hatar de små liven...

 

5.Vad vill du ha varje dag?

   -Jag vill skratta som faan varje dag!;)

 

6.Nämn 3 saker du inte gillar att göra.

  -Gaah svår fråga...kanske ha franska,wow jag är imponerad jag kommer inte på mer!XD

 

7.Vad tycker du om att göra?

  -Det jag mest tycker om att göra är att rita och lyssna på musik,jag vet inte varför!XD

 

8.Vad vill du göra just nu?

  -I don't know...

 

9.Vad är den bästa känslan?

   -Hmm...Att vara kär?

 

10.Vad är den värsta känslan?

    -För mig är det nog att vara stressad och frustrerad.

 

11.Vad är en egenskap som du vill att din framtida partner ska ha?

    -Jag vill att han ska vara lite av en nörd eller åtomnstone en gamer och han ska nog ha en bra humor!:)

 

12.Är du kär just nu?

         -Nej...Önskar att jag var det dock!;)

 

13.Vill du gifta dig?

          -Yees,säg mig en kvinna som inte vill det?;)

 

14.Vad vill du göra innan du dör?

          -Shit..det är sååå mycket jag skulle vilja göra innan jag dör,jag skulle vilja resa jorden runt(typ                                  Japan,USA,England)

Prova på att bo i L.A i ett år och att prova på YouTube     

Träffa den här underbara snubben <3

    Min lilla Markimoo!<3

 

15.Vad är din käraste ägodel?

          -Tror ändå att det måste vara mitt 3DSXL!XD

 

16.Vad vill du ha i present?

         -Just nu?Inget!:)

 

17.Vad har du på dig just nu?

            -Kläder?Duh!

 

18.Vad är dina favorit kläder?

     -Stora huvtröjor jag kan gömma mig i.:)

 

19.Vad är ditt favorit djur?

    -Right meow?It's Cats.

 

20.Vad har du för musikstil?

     -Jag lyssnar mest på pop men beroende på hur jag mår så lyssnar jag på olika.

 

21.Vad är din favoritlåt just nu?

         -Dem här...

 



22.Vad är det roligaste ämnet i skolan?

    -Skojar du mej?Inget.


23.Vad är det tråkigaste ämnet i skolan?

    -Hmm...Svenskan och Religion...


24.Vilken är den bästa boken du någonsin har läst?

    -Tror nästan att det måste vara Cirkeln triologin,DEN ÄR FAAN BÄST!<3


25.Vilken film gillar du mest?

    -Åh herregud...jag har sett många som är bra,kommer inte på någon.


26.Vad är ditt favorit tv-pogram?

    -The Walking Dead,Awkward och Simpsons.


27.Vad är din favorit lukt?

    -Det måste ändå vara kill parfym...<3

 

28.Vad gillar du mest att äta?(snacks och annat skit)

  -Jummy jum...B&J!You gotta love that shit!<3

 

29.Vad dricker du helst?

   -Hmm...jag gillar citron så...Fanta Citron tack!:)

 

30.Favorit godis?

  -Hmm...choklad endast,så ja...jag är en finnig person...OKEJ?!

 

31.Vart vill du åka på semester?

  -Till USA och träffa min solstråle i livet!<3

 

32.Vad har du för färg på dina ögon?

  -Grå och en hint av blå.

 

33.Hur lång är du?

   -Bra fråga...jag har ingen aning.

 

34.Vad tror du på?

   -Karma.

 

35.Vad spelar du för spel?

  -Säg ett spel jag inte spelar!XD

 

36.Vilken person beundrar du mest?

  -Det är så många jag beundrar som mina vänner och mina lärare så att välja en skulle inte vara rättvist!

 

37.Hur bor du?

  -I ett hus...aa..

 

38.Hur många döda växter har du?

  -Typ 1 och det är min egen!XD

 

39.Vad tänder du på?

  -Wow!Bruna ögon,humor,sexig röst och lukt!<3

 

40.Vad tänder du inte på?

  -En kille som tror att han är bättre än alla andra...uhh..

 

41.Vad är din favorit färg?

  -Lila

 

42.Vad är ditt favorit citat?

  -If you want to do anything at all,no matter  how hard it may seem to do it...The only thing you have to do is START.

-Mark Fischbach 2015

 

 

43.Har du en hemlighet?

  -Aa...Jag gillar ost.

 

44.Vad är den bästa present du fått?

  -Hmm...Idk

 

45.Vad var den senaste skivan du köpte?

 -Använder inte skivor så...

 

46.Vad är du mest nöjd med,gällande ditt utseende?

  -Mina ögon?

 

47.Vad är du minst nöjd med,gällande ditt utseende?

 -Hela mitt ansikte och kropp...soo ja..

 

48.Har du en udda förmåga?

 -Nä

 

49.Om du skulle vara ett djur,vilket skulle du då vara?

 -En katt...Meow!

 

50.Vad lyssnar du på just nu?

 -Magic av Coldplay.

 

 

Hoppas att ni gillar detta för det var ass roligt att göra!XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards