My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 14 februari 2015

Jag är en drömmare...

Av Maria - 14 februari 2015 19:24

Jag är på sätt och vis en drömmare,jag drömmer om att få gifta mig med min crush,att kyssa honom eller åtominstone krama honom.Hålla hans hand eller sitta i hans knä.

Jag har aldrig varit i ett riktigt förhållande och vet inte hur det är att verkligen ha någon som säger att du ser fin ut eller ger dig komplimanger,jag ser mig själv som desperat just nu...kanske lite för desperat att jag verkar vara det i hans ögon.


Det värsta är att han inte vet att jag gillar honom...och jag vill VERKLIGEN inte veta vad han tycker tillbaka,för jag är ganska säker på att svaret är "Nej jag gillar någon annan" eller "Nej jag gillar inte dig så."

Detta är svar jag inte vill ha.Men även om jag inte vill höra det ska jag skriva att jag gillar honom ändå,för jag behöver veta vad han känner även om det kan krossa mitt hjärta...

Jag hat tänkt så här hela dagen...men hur faan ska jag skriva det?Så att han fattar?


Jag tänkte skriva det ungefär så här:


"Har du tänkt på VARFÖR jag började skriva med dig?Jo det är för att jag gillar dig...jag är galen i dig,jag vet inte vart jag ska ta vägen...jag vet inte hur du reagerar nu men du måste inte gilla mig tillbaka för att jag gillar dig om du inte gör det...Det är lungt A..."

 


Han kommer tro att jag är galen...men det är ju precis det jag är...


                                                                        


Jag önskar att jag kunde säga det till honom person till person men han är aldrig ensam...och jag är för feg.

Men vad väntar jag på?Han?Mig själv?Universum?






 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards