My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 17 februari 2015

Jag fick äntligen veta svaret....

Av Maria - 17 februari 2015 16:20

...som jag igentligen inte ville veta.

Ja..igår tog jag steget ut och skrev till min crush att jag gillade honom.Jag började med att fråga honom om han visste VARFÖR jag började skriva med honom,sedan skrev jag som det var....

"Jag gillar dig..."


Mitt hjära slog så fort att jag knappt kunde ställa mig upp.Vad faan har jag gjort?!Det tog ett tag innan han svarade,men ett tag just då kändes som en evighet...Skrämde jag bort honom?

Svaret jag fick var inte det jag ville ha men det var nog något som jag behövde.


"Tack jag uppskattar verkligen att folk tycker om mig men jag är tyvärr inte inrtesseras av nån på den här skolan över huvudtaget för tillfället.Men jag måste säga att du är javligt modig.Jag skulle aldrig våga säga nåt sånt.Det är inget personligt och jag tycker att du är en jättetrevlig person;)"

 

Modig...JAG?Jag är inte alls modig,skulle jag ha varit modig skulle jag ha sagt det face to face...jag önskar att jag var så modig men jag har ett kasst självförtroende.


Så när vi sågs i skolan i dag var det inget konstigt,men det var konstigt att veta att han vet att jag gillar honom..han tittade på mig och vi fick ögonkontakt men jag tittade snabbt bort.Hade jag forstatt att titta in i hans ögon tror jag att jag skulle ha brutit ihop...Men det är lungt.Jag trodde att det skulle vara mycket värre att se honom och jag är ganska glad att jag sa att jag gillade honom,som min kompis sa "Han kanske kommer tillbaka om 3 år!"


Det vore rena drömmen...


                                     



        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards