My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 19 februari 2015

Allt smälter...

Av Maria - 19 februari 2015 17:26

Ja..vad har hänt idag då?Inget märkvärdigt direkt fröutom att all snö där jag bor smälter bort fast det är inte konstigt med tanke på vilken SKITHÅLA det här är...och med en skithåla till by kommer även skitiga människor.


Vi hade curling idag på idrotten,kul för vissa och rena straffet för oss andra.Vi har några tejer i klassen (och en kille) som är värsta bra på just curling,problemet var dock att dom var våra lärare och ärligt talat så delade dom varken in lag och alla sprang bara runt och lekete även jag själv,men vad FAAN skulle jag gör då?

Skulle jag börja kasta en stor sten på isen som kostar mins 15.000 kr?!Nope!


                     


Så här ser den världen ut jag lever i nu och det är tyvär så här det känns,vi vart kallade mesar bara för att vi inte var med av en kille som aldrig är på skolan och som ska gå om...Om det är någon som är en mes är det väl du?Eller?

Jag menar inte att vara taskig men jag tycker att det är jävligt lågt att klaga på personer som ALLTID gör sitt bästa,dom klagar så fort vi är med eftersom vi är så "dåliga" på allt vi gör...dom klagar när vi inte är med,HUR FAAN SKA NI HA DET?!

 

         

Så här ser min "bakgård" ut...en stor jävla sjö som väntar på mig.Nej då men det är mycket vatten...;)




 









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards