My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Jag vill gå vidare...

Av Maria - 22 februari 2015 14:11

...men jag kan inte.

Jag kan inte släppa min crush även om jag vet att han inte gillar mig,han gillar mig som person och that's it.Jag tänker på honom varje dag,jag ser honom 5 dagar i veckan...Vad faan ska jag ta mig till?


Jag känner mig jätte desperat och oälskad...även fast jag skrev till honom att det var lungt så menade jag det inte och jag vet att det kan vara irriterande att läsa detta men jag kan verkligen inte släppa taget,jag vill bara springa härifrån och inte komma tillbaka.Det är ungefär så jag känner mig just nu.


                     

Jag vet inte äns varför jag känner mig desperat...men det känns som om att varje gång jag skriver med honom så käns det som om att han tycker att jag är desperat eftesom han vet att jag gillar honom,så jag har bestämt mig att sluta skriva med honom.Hur löjligt den än må låta så är det lättare sagt än gjort...Men jag måste annars kan jag inte gå vidare.Och det stör mig så mycket att jag känner mig desperat att jag inte kan tänka på annat...Jag ursäktar mina vänner som måste stå ut med mig just nu i denna perioden av mit liv.Och ja visst fins det fler fiskar i havet...men för mig finns det bara en just nu...


Ni som hann läsa det inlägget som jag skrev förra helgen kommer få en förklaring under veckan...Jag orkar inte lägga ut ett sånt inlägg just nu...



 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards