My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

Gym och funderingar...

Av Maria - 25 februari 2015 20:14


Ja idag gick jag och min kompis Ebba till gymet,jätte konstigt att börja träna på gym men någon gång ska ju vara den första!Vi var där i ungefär en timme och gjorde det mesta!:)



Sista lektionen idag var jätte konstig...min mamma fick en ny chef på jobbet och såklart skulle det ju vara en killes mamma i min klass!Så han frågade mig idag när jag stog och stekte köttfärs på hemkunskapen vad min mamma heter eller ja han sa hennes namn och frågade om det var min mamma,jag sa ja och frågade "Vad dårå?"

Svaret jag fick va:

"Min morsa sa det"

Det var EXAKT detta jag inte ville höra!

Sedan vart han och hans kompis helt CRAZY och startatde typ ett vatten krig och kallade oss bitchar,men då började vi slås tillbaka...vi fick blickar på oss tillochmed från hemkunskaps läraren...Hmm...det luktar A+.

Vi gjorde ett jätte bra jobb så jag tror att vi förkänade att ha lite kul på slutet av lektionen!Och för min del behövdes det verkligen!:)


                     


               

Ett liten awkward moment hade jag idag också...På matten skulle vi spela Yatzy,"Åh ja vad kul!"

Sedan så ska ju läraren såklart para ihop mig och Ebba med min crush och hans kompis...FML.


Där satt vi och kollade inte äns på varandra...själva tanken att han vet vad jag känner är obeskrivlig.

Nog om det.


Jag funderade också mycket på om jag skulle börja gå till en kurator eller inte,Ebba erbjöd sig att följa med in och prata så att det inte skulle bli en stel stämning.Jag som är blyg har svårt att öppna mig för personer jag inte riktigt känner och tanken att sitta där med en helt okänd person och prata om mig verkar konstigt...jag kan knappt skriva om saken utan att börja gråta,hur ska jag då kunna säga och prata om det utan att börja gråta?

Detta är dom tankarna som går runt i mitt huvud just nu...



 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards