My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Kan inte sova...

Av Maria - 3 mars 2015 01:24

Japp...så fort det blir lov så får jag svårt med att sova,jag vet inte varför det är så.



Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag men det är för att jag har varit upptagen med att "inte" tänka,jag försöker helt enkelt att tänka på annat.(i alla fall så att jag inte tänker på en viss person..)

Jag vet att det låter jätte töntigt,jag menar hur SVÅRT kan det vara att släppa en person som man vet inte tycker likadant tillbaka?

Jo...det är ganska fucking svårt.MEN!

Jag kan ärligt säga att jag nu har släppt honom!Jag gillar honom inte lika mycket som jag gjorde för några veckor sedan och jag känner mig helt okej.Helt Fucking Okej.


Många tar inte det steget att säga att dom gillar någon men jag tycker faktiskt att om man nu känner personen bra,har bra kontakt att man ska skriva/säga vad man tycker,även om du nu får ett NEJ tillbaka så är det värt det.

Både du och han förtjänar att veta,även om det är ett svar du inte vill ha så kan det vara en början på att gå vidare.

                                      

Min reaktion på det svaret jag fick var lite blandade känslor,jag var såklart ledsen över att han inte var interesserad tillbaka men samtidigt glad över hur han svarade och reagerade.

Och det fick mig att inse att jag inte vill dela mitt liv med någon just nu,jag vill inte behöva tänka på någon som jag vet inte känner likadant.

Det ända jag vill göra nu är att växa som en person,göra mina egna val och stå på mina egna ben.

(Ni kan komma tillbaka om 20 år när jag fortfarande är singel och skratta mig i fejset)



"Take a step out in the wild...It might be worth it"

                                                                                    -Maria 2015

 

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards