My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 4 mars 2015

Skidor

Av Maria - 4 mars 2015 21:36


Yess,jag har både idag och igår åkt skidor med min mamma.

Att åka skidor är bra om man vill tänka på annat,släppa allting och bara leva i nuet...


                      


                      

Mötte några i klassen också...inte direkt det bästa när man fösöker släppa allting...FAAN.

Jag hoppas verkligen inte att dom såg mig,eller ja dom såg mig garanterat eftersom en av dom bitch blicka mig...Trevligt att träffa dig också.

Men jag tänker lite mer så här...Utanför skolan så känner jag inte en jävel,så om jag ser dom ignorerar jag dom.

Min mamma fråga så här idag när vi åkte förbi dom,jag har varit kompis med en av dom och min mamma kände igen just hon.

-Men var inte det där ja va hon nu heter....________?

-Jo...

-Vilka var alla andra då?

-Inte faan vet jag!


Så även om jag "känner" dom så ignorerar jag dom totalt,kanske inte ett så normalt beteende men att vara normal är ju tråkigt.



 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards