My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 9 mars 2015

Random Frågor Om Mig

Av Maria - 9 mars 2015 12:00

Ja nu ska jag svara på några random frågor för att ni ska kunna lära känna mig lite bättre!

Hoppas att ni tycker att det är intressant!:)



1.Vad heter du?

-Jag heter Maria tänker inte lämmna ut ett efternamn!;)

 

2.Vad kallas du för?

-Jag kallas för en hel del saker...Lil Mia och Syrran av min bror,Mari/Mirre av mina kompisar sedan så kallar mina föräldrar mig för något men det kommer jag inte på...

 

3.Vad vill du att folk ska kalla dig?

-Jag gillar Mari mycket och Lil Mia!Men Lil Mia får bara min bror säga!;)

 

4.Hårfärg?

-Jag är typ blond men jag börjar bli mer mörkhåring som min mamma.

 

5.Ögonfärg?

-Well...typ blå min morfar beskrev dom som grå,så blå/grå kanske?

 

6.Vad är ditt stjärntecken?

-Jag är vädur

   

7.Favorit serie?

-Jag tittar inte på så många serier men två av dom som jag gillar bäst är nog Awkward och The Walking Dead.

 

8.Favorit djur?

-Hmm...Katter,har 2:st så!;)

 

9.Favorit mat?

-Jag är typ som Katten Gustav,för ni som inte vet det älskar han lasagne.Sååå...Lasagne!;)

 

10.Använder du smink?

-Yees,men bara lite använder typ bara mascara och så fyller jag i ögonbrynen inget mer...:)

 

11.Singel eller upptagen?

-Upptagen..Nä jag bara skoja!Jag är singel!;)

 

12.Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig?

-Hmm...

1.Jag är lite av en nörd när det kommer till spel och andra grejer.IT'S ME MARIO!

2.Jag har skrivit i dagbok sedan 2011.

3.Jag blir typ glad när det regnar ute.

 

13.Om du hör ordet "perfekt",vad förknippar du det med?

-Hmm...jag föknippar det med mig själv...om jag ritar så måste jag sudda och göra om tills jag tycker att det blir perfekt.

 

14.Är du en morgon eller kvällsmänniska?

-Jag är mer än kvällsmänniska,jag vet inte varför det är så...jag gillar helt enkelt att utmana mig själv om hur länge jag kan vara vaken!;)

 

15.Sommar,höst,vinter eller vår,vilket föredrar du?Varför?

-Hmm..jag gillar nog vinter bäst varför vet jag inte riktigt,gillar mörkret!;)

 

16.Vad är den hemskaste presenten du fått?

-Jag fick en gång ett sims 2 som jag inte kunde spela,men det var ju inte direkt hemskt...;)

 

17.Tatueringar/percingar du vill ha?

-Jag skulle jätte järna vilja tatuera mina armar men med vilket motiv vet jag inte än och jag tror inte att jag skulle vilja ha en percing...

 

18.Vad är den mest romatiska en kille har gjort för dig?

-Det var en kille som la sitt huvud i mitt knä när vi tittade på film en gång,jag tyckte inte det var romatiskt just då men när jag tänker tillbaka på det idag så tycker jag att det är gulligt!<3

 

19.Är du kär i någon?

-För tillfället nej.

 

20.Har du någonsin varit olykligt kär?

-Japp...typ 3 gånger...

 

21.En mening som har fastnat hos dig?

-If you never try you'll never know...

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards