My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

Biokväll

Av Maria - 11 mars 2015 22:02


Biokväll på en onsdag,träning på en onsdag,skola på en onsdag...finns det något som jag inte har gjort idag?

Jag går inte så ofta på bio men känslan när man går på bio är speciell,jag tycker att det är mycket roligare än att sitta hemma och titta på en film själv.

Och jag vet att jag inte har bloggat mycket men jag har helt enkelt tänkt mycket på min framtid och vad faan jag ska göra och ta vägen


Filmen jag och Ebba kollade på hette Cirkeln som hade premiär i år,den var inte helt som jag trodde att den skulle vara men eftersom den var baserad på en bok så förvånade det mig inte att den var dålig.Den hade några onödiga scener som inte ledde någon stans,filmen var 2 timmar och 25 minuter lång och eftersom jag har läst boken så var det över 2 timmar om saker jag redan visste och som många säger så är ju bökerna bättre än filmerna vilket stämmer in på det flesta filmer som är baserade på en böker.

Absolut inte en film jag rekomenderar men jag rekomenderar bökerna till alla som gillar att läsa om fantasy.


Det var nog allt för idag det kommer nog komma ett inlägg som handlar om min förebild som jag också har tänkt väldigt mycket på och hur jag har blivit inspererad att ta ett steg till nästa nivå.




 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards