My Dream Universe....

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Feedback

Av Maria - 16 mars 2015 00:50

En av de saker som jag tror att alla människor behöver,en av de saker man behöver för att kunna orka fortsätta med något även när det gäller skolan.

Jag vet att jag skriver detta mitt i natten men det är en sak som jag måste få ut ur mitt huvud,vi har den här läraren på våran skola som typ aldrig är nöjd över oss.Jag kan ta ett exempel som hände ganska nyligen.


Jag nämde i ett tidigare inlägg att vi skulle ha prov om 4 diktare,provet gick bra för några och mindre bra för andra.

Det var kanske 5 pers som inte klarade det men till deras försvar,en hel del stog inte i pappret vi fick och även fast hon sa att hon gick igenom allt som skulle komma på provet så var det långt ifrån ALLT.


Hon sa även innan vi fick tillbaka proven att hon var besviken för att vissa inte hade presterat tillräckligt,hur kan hon vara besviken om de flesta klarade sig?

Med tanke på det förra provet vi gjorde där endast 4 klarade sig så borde hon inte vara så besviken,vi fick inte höra heller att vi gjorde det bra att de flesta klarade sig.

Hon klagar även på att vissa människor kommer försent till hennes lektioner vilket jag kan till en viss del förstå men hon skapar det liksom själv.

Eftersom vi aldrig får höra att vi gör något bra så tröttnar flera...det vill säga mig och flera andra,om man inte får höra att man gör någonting bra så förlorar man motivationen att fortsätta.

  

Jag fick tillexempel höra av min pappa i helgen när han hade drukit såklart att jag tränar för lite,att jag knappast kommer bli stark och han sa att jag lika gärna kunde lägga ner det.Jag började såklart att gråta för det var en sak jag var jävligt nöjd över att jag äns hade börjat med så han krossade liksom det...

Sedan sa han att jag måste kunna ta kritik,men det är ingen jävla kritik?!

Han sa att jag lika gära kunde LÄGGA ner det...


Men mitt mål med träningen är inte att bli stark,gå ner i vikt eller att ens ha ett mål med den,för ärligt talat så har jag gått från att vara en soffpotatis som min pappa också klagar på till en som faktiskt GÖR något!

Det spelar ingen roll vad jag än gör så gör jag alltid något fel!Jag har ändå folk som klagar på mig!


Detta kanske låter som ett klag inlägg men Feedback är en sak jag knappt äns får från mina föräldrar så den spelar en stor roll för mig.



 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2015 18:46

                                                                              
   ...

...

Av Maria - 26 maj 2015 16:11

        You shoot me down but I won't fall...   I'm bulletproof,nothing to lose...     Känner du till låten jag tänker på..? ...

#3

Av Maria - 29 april 2015 12:00


             

#2

Av Maria - 28 april 2015 12:00


              Låt dem du älskar få reda på hur du känner innnan det är för sent!<3     ...

#1

Av Maria - 27 april 2015 12:00


            Ha en bra Måndag allesammans!<3     ...

Ovido - Quiz & Flashcards